Контактна інформація

Графік роботи call-центра:

Будні: 09:00-20:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: 10:00-16:00

Пункти видачі онлайн-замовлень:

м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4В м. Київ, вул. Академіка Булаховського, 2/1
Daikin Altherma Обмін та повернення

Обмін та повернення товарів на Daikin-altherma

Згідно закону України про захист прав споживачів, в 14 денний термін з моменту здійснення покупки ви маєте право повернути товар або обміняти його. Цього періоду не завжди достатньо, щоб ви могли оцінити, чи підходить вам придбана техніка. Іноді монтаж і підключення займають часу більше, ніж планувалося спочатку. Прагнучи максимально врахувати ваші потреби, наш магазин розширив терміни. Так у вас є 30 днів на повернення товару і 90 на обмін.

Повернення товару

Порядок дій, необхідних для повернення продукції в магазин:

  1. Зв'яжіться з нами по телефону, щоб повідомити про бажання зробити повернення товару в магазин.
  2. Від руки напишіть заяву про повернення.
  3. Доставте в магазин товар і чек, що підтверджує придбання в нашому магазині.

Рекомендовані дії при поверненні покупки через відділення Нової Пошти та інші кур'єрські служби:

  1. Зв'яжіться з нами, щоб повідомити про бажання повернути товар і уточнити адресу доставки.
  2. Відправте продукцію, приклавши рукописну заяву і чек, що підтверджує здійснення покупки в нашому магазині.

Зверніть увагу! Повернення товару можливе тільки якщо:

  • Збережена оригінальна упаковка.
  • Відсутні сліди монтажу, подряпини, інші зовнішні і внутрішні пошкодження.
  • Техніка не була в експлуатації.

Техніка, яка була у використанні, втратила свої споживчі і товарні властивості підлягає поверненню тільки при певних гарантійних ситуаціях.

Повернення техніки по гарантії

Порядок дій при відправці товару по гарантії:

  1. Ознайомтеся з гарантійним талом і процедурою, прописаною виробником, про порядок підтвердження гарантійного випадку. Вимоги у різних імпортерів і виробників відрізняються. При виникненні питань, зверніться до наших фахівців за консультацією.
  2. Зверніться в авторизований сервісний центр виробника або імпортера техніки, для отримання висновку про заводський брак або поломки, що не підлягає усуненню.
  3. Зв'яжіться з нами, для повідомлення про настання гарантійного випадку. Якщо ви бажаєте відправити товар транспортними службами, вам підкажуть адресу або ж ви можете привезти техніку самостійно безпосередньо в магазин.
  4. Підготуйте відповідний пакет документів, необхідний для повернення: акт з сервісного центру, гарантійний талон, чек, що підтверджує факт покупки в нашому магазині і рукописну заяву.

Обмін товару та повернення грошових коштів

Покупець може обміняти товар на інший або оформити повернення коштів. Для ініціації процедури повернення грошових коштів крім раніше перерахованих документів необхідно мати паспорт. Залежно від суми і обраного способу отримання (безготівковий на карту або готівковий в магазині), покупець отримує кошти безпосередньо в день звернення або протягом 3 банківських днів, про що буде повідомлений нашими фахівцями.